waarom mag ik pas vanaf niveau 2 een duimpje geven op een reactie op deze website?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
5 jaar geleden
Omdat anders elk "even langskomer" de "sticker systeem" Hier om zeep zou helpen.
Reddie
5 jaar geleden
Niemand kan een duimpje geven op een reactie op deze website.
Je kunt hier alleen een duimpje geven op een antwoord.

Antwoorden (1)

Om 3 redenen:
1) je bewijst dat je een mens bent, en geen robot. Het bemoeilijkt het geautomatiseerd punten uitdelen
2) je hebt bewezen al een tijdje rondgekeken te hebben op de site. Daarmee heb je al een deel van de regels, gewoonten en eigenaardigheden gezien. Je weet dus hoe de site werkt.
3) als je al zoveel punten moet verzamelen dan is het wat lastiger voor "pesters" om massaal medestanders te mobiliseren.
Reddie
5 jaar geleden
Gelukkig mag ik al een duimpje omhoog geven ;-)