wat is eenvoudigset manier om te zorgen dat je ook WiFi-bereikt hebt achter in de tuin?

het gaat om tien meter of zo, maar er zitten muren tussen1

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.2K
gvrox
5 jaar geleden
Een kleinere tuin nemen ? Maar even serieus, hoe groot is de afstand tussen je router en de achterkant van de tuin, en wat voor type router is het ? Zijn er veel muren tussen de router en de tuin ?

Antwoorden (2)

Je kan een wifiversterker kopen, en die in je huis aan de kant van de tuin hangen, of onder een waterdichte overkapping ergens in je tuin hangen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Gebruik gewoon een mobieltje of laptop die je over hebt als mobiele hotspot die dan het zelfde sinaal laat doorgeven,zo ge piept!