Hoe vind ik een site terug waarvan ik de naam niet meer ken?

Ik had een site gevonden waarop je kon aanduiden welke dagen je vrij was voor een evenement ofzo. Dan stuur je die dagen door naar iemand waarmee je daarvoor wou afspreken. En als die persoon dat heeft aangeduid kun je makkelijk zien wanner je allebei vrij bent dit kan ook met meerdere personen. Maar ik vind die site niet meer terug. Kun jij me helpen? Wil je dan de sitenaam of de manier waarop ik de site kan terugvinden me zeggen?

5 jaar geleden
in: Internet
1.4K
kierkegaard47
5 jaar geleden
de eerste site die me zo in de gedachten komt is datumprikker.nl . Maar er zijn waarschijnlijk tientallen sites waarop je iets dergelijks kunt doen. Weet je het echt niet meer en is het belangrijk dat je echt die ene site terugvindt, dan zou je kunnen kijken of je het terug kunt vinden in je browsergeschiedenis. Maar als je veel hebt geïnternet sinds die tijd kan dat ook gaan lijken op het zoeken naar een speld in een hooiberg ...
kierkegaard47
5 jaar geleden
Oh, en dan vergeet ik nog de meest voor de hand liggende manier te noemen: googlen met behulp van omschrijving van wat je wilt doen :)

Antwoorden (1)

Zoek naar je Browser Geschiedenis.Ga naar je Internet Browser and doe CTRL + H
Ben je op je Telefoon dan ga naar je internet Browser App, and click op de drie stipjes om naar je Geschiedenis te gaan. [27-06-2018_14_16]