Hoe kan ik een gmail adres verwijderen zonder steeds een nieuwe aan te maken?

Als ik gmail's wil verwijderen moet ik steeds een nieuw email opgeven voor bevestigen.
Eerste keer geef ik mijn normale email op en dat werkt.
Bij de volgende werkt het niet meer en moet ik een ander email opgeven.
Mag geen gmail zijn.
Dat schiet dus niet

5 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Amadea
5 jaar geleden
Door je gehele Google-account te verwijderen: https://myaccount.google.com/deleteaccount
redhouse
5 jaar geleden
Thx Amadea, hier zit iemand met het schaamrood op de kaken...

Antwoorden (1)

Als u geen Gmail-adres en -e-mails meer wilt, kunt u deze verwijderen uit uw Google-account. Uw volledige Google-account wordt niet verwijderd als u deze services verwijdert.

Gmail verwijderen
Als u gebruikmaakt van Gmail via uw werk, school of andere groep, neemt u contact op met uw beheerder.
Zo niet dan:
Download uw gegevens voordat u de Gmail-service verwijdert.
Ga naar het gedeelte Een Google-service verwijderen van uw Google-account. U moet wellicht inloggen.
Selecteer Verwijderen naast Gmail.
Volg de stappen op het scherm.