Hoe kan je dingen van Prezi verwijderen als je je eigen wachtwoord niet meer weet?

Hallo.
Ik heb blijkbaar een paar jaar geleden een Prezi gemaakt om dat uit te testen.
Toen ik mezelf opzocht om te kijken of dat er nergens per ongeluk een foto van mij opstond.
Toen ontdekte ik dus die Prezi van mijzelf.
Het wachtwoord dat ik toen heb gebruikt weet ik niet meer, dus ik kan me niet weer inloggen om de Prezi te wissen.
Ik heb ook al geprobeerd om mijn wachtwoord naar mijn e-mail te sturen, maar heb geen ontvangen. Je zou denken dat dit geen ramp is, maar voor mij vind is dit wel erg.

Kan iemand mij helpen?
Alvas bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
3.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
het kan zijn dat je je verkeerde email adres hebt ingevoerd en dan kan je (denk ik er niks meer aan doen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank u allen voor de reacties!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja je hebt gelijk, ik had een fout e-mail adres ingevoerd!
Dankje! :-)

Antwoorden (1)

Neem contact op met de Prezi support-afdeling. De contactgegevens vind je onderaan de pagina op hun website.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hartstikke leuk Jan, maar daar moet je voor inloggen...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, ik heb het getest, en daar moet je je inderdaad voor inloggen. Maar toch bedankt.