Wat betekent "host ontbinden"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke context?

Het beste antwoord

Volgens mij is dat een wat slechte vertaling die in Google Chrome gebruikt wordt. Ik neem aan dat de originele tekst "Resolving host" zou moeten zijn.

Die tekst verschijnt bij elke site die je opvraagt korte tijd in de statusbalk van Google Chrome. Dan is de browser bezig om de website op te zoeken. Daar is op zich niets mis mee, zolang dat maar niet te lang duurt.

Duurt het wel te lang, bekijk dan eens de diverse instructies die bij de 1e bron worden aangeraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Problemen met je internet verbinding.
Kijk eens op deze site, en scroll dan naar Abraham54
Hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Host ontbinden betekent internet verbinding werkt soms niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet verbinding wordt opgelost.