Goedendag, ik heb een goed idee voor een internetsite, waar moet ik beginnen

Toegevoegd na 15 minuten:
en kan ik dit idee ook vastleggen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

door je ideeën duidelijk op papier te zetten en in overleg te gaan met iemand die je kan helpen je site te realiseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent al begonnen want het idee is er.
Een website bouwen is professioneel werk. Als je het idee goed wilt presenteren neem dan een prof in de hand voor de uitvoering van je plan. De kans op succes is dan vele malen groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak een goede begroting, is het financieel haalbaar, of moet je nog bepaalde dingen aanpassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let op dat anderen niet met jouw idee gaan lopen, er zijn veel kapers op de kust. ook dit wordt door diverse personen gelezen, misschien wordt je binnenkort wel benadert door deze of gene om je idee uit te leggen Men beloofd gouden bergen, maar komt niets na. Dus let goed op wat je doet, ga niet over een dag ijs. Er zijn al diversen personen welke voor ze iets begonnen rijk waren en toen ze het karwij geklaart hadden straatarm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke je start eerst zet je website op papier wat moet het kunnen.waar aan moet het voldoen en hoe wil je het op internet zetten. ik heb je alvast op weg ga gebruik maken html,java en css zijn standaart website scripts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zelfde antwoord als Loenie!

Begin op internet maar nu onderbouwd.

bijvoorbeeld hier:
http://website-templates.startpagina.nl/prikbord/ of
http://website-promotie.startpagina.nl/prikbord/ of
http://webtools.startpagina.nl/prikbord/ of
http://internetnieuws.startpagina.nl/prikbord/

stel daar je vraag ik denk dat je veel voedsel voor je idee krijgt en antwoord op je vraag

p.s. als je wilt leren zwemmen zou ik naar een zwembad gaan. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan deze -1punt even onderbouwd worden?