Mag ik de foto's van 123rf.com plaatsen op mijn website?

Ik wil foto's kopen op 123rf.com maar weet niet of ik het op mijn website mag plaatsen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Dit is het antwoord dat ik kreeg (het is in het Engels).
It is illegal to copy the artwork/images on our website. The right way to use our images is to register an account with us(free), purchase the plan & download the images with the license needed according to your intended usage.

Ik heb het een beetje vertaald voor het geval je geen Engels spreekt:
Het is illegaal om onze kunstwerken en foto's te kopiëren. De juiste manier om onze afbeeldingen te gebruiken is om een account aan te maken (gratis), koop het plan en download de afbeeldingen met de toestemming die je nodig hebt voor je gebruik.
(Ik hoop dat dat een beetje klopt, ik ben niet zo goed in Engels.)

Dus, kort samengevat: In principe niet, maar als je een account maakt en alles wel. Nu weet ik wel dat als je de afbeelding intern gebruikt (denk aan mailtjes of documentjes voor jezelf) je niet in de problemen zal komen, maar ze pakken je er volgens mij wel op aan als je ze online zet. Dan kun je een boete krijgen.
In de eerste zin moet een dubbele punt ":". Dat was een typefout :P
Als iemand een betere vertaling heeft, alsjeblieft, zet die hier ook ergens, want ik ben niet goed in Engels. Ik hoop dat dit antwoord heeft geholpen.
Toegevoegd op 13 maart 2018 16:34: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
- "maar ze pakken je er volgens mij wel op aan als je ze online zet. Dan kun je een boete krijgen." De afbeeldingen zijn natuurlijk juist voor gebruik op sites.