Waar kan ik een DVD 1GB die ik prive heb opgenomen snel gratis online zetten om naar familie te sturen?

Met alle gratis file transfer progs op internet lukt het niet, duurt te lang en wordt afgebroken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

via een ftp server, deze kan je downloaden
http://www.cerberusftp.com/ geheel gratis voor persoonlijk gebruik.

zet alle bestanden die je wilt delen in een map.
open cerberus ftp server, kies de tab configuration en klik op user manager.

klik op de tab new, om een user aan te maken als je dit hebt gedaan dubbelklik op password om een wachtwoord in te stellen.

daaronder zie je "virtual root directory for" staan. klik op de tab met de drie puntjes en browse naar de map die je hebt aangemaakt.
klik vervolgens op de tab "add to root" en vink op zijn minst download aan.

nadat je dit hebt gedaan geef dan deze url door aan de personen die het willen downloaden. ftp://jouw ip adres
(voorbeeld : ftp://192.168.11.11)

ze krijgen dan een login scherm te zien dat een username en wachtwoord vraagt. deze heb je zelf ingesteld dus die zal je aan hun moeten doorgeven. na het invoeren van de gegevens kunnen ze jou bestanden downloaden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

www.adrive.com

50 gb gratis, werkt perfect. Je kan ook delen met anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf een FTP server opzetten. Soms biedt je provider ook ruimte daarvoor: jij uploadt hem naar de server van de provider en je familie logt in op je account en download hem. Grootste probleem is dat de upload snelheden van de server vaak veel lager liggen dan de download. Dat wil zeggen dat je hem er snel op kunt zetten maar dat eraf halen wel weer langzaam gaat. Ik heb ooit op www.free.fr zo'n account aangemaakt waarbij je gratis 10Gb kon opslaan. Je moet dan alleen wel Frans begrijpen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rapidshare.com
in 5 delen en uploaden is nog gratis ook nog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er bestaat een programma dat heet: Civil Netizen, en dat is gratis te downloaden bij http://www.computeridee.nl, ga dan naar de rubriek downloaden en geet dit programma dan ook door aan diegene met wie jij je video wil delen of geven. kijk maar wat je er mee doet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
FTP is inderdaad de beste optie, maar kost wel ff tijd om in te stellen. Een andere optie is Dropbox, een progje dat je installeert en dan zelf gaat uploaden (werkt als een soort gedeelde mappen bij msn messenger).