Welke stappen moet men ondernemen om bewaarde favorieten in een browser op te slaan op een geheugenstick?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.2K
LeonardN
6 jaar geleden
Welke browser?

Het beste antwoord

Stop de geheugenstick in de PC (bekijk welke drive het wordt)

Chrome

-Open Chrome op uw computer.
-Klik in de rechterbovenhoek op Meer (drie puntjes)
-Selecteer Bladwijzers en vervolgens Bladwijzerbeheer. (Ctlr-Shift-O)
-Klik rechtsbovenaan op Organiseren (drie puntjes) en vervolgens Bladwijzers exporteren naar HTML-bestand.
-Kies de stick als opslagpunt

Firefox

-Klik op de knop die op boeken lijkt en daarna op Bladwijzers.
-Scroll naar de onderkant en klik op Alle bladwijzers tonen.
-(of doe direct Ctrl-Shift B)
-Klik in de werkbalk van het venster Bibliotheek op Importeren en reservekopie maken en kies
-Bladwijzers exporteren naar HTML….
-Kies de stick als opslagpunt

Edge
(alles in plaatjes)
https://www.tenforums.com/tutorials/38112-import-export-favorites-html-file-microsoft-edge.html#option1