hoe kan ik mijn wifi versterken 2 verdiepingen omhoog?

versterkers, in stroom/ uit stroom, wifi. ik snap het niet meer.

Hoe krijg ik mijn wifi naar de slaapkamer 2 verdiepingen hoger?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
verplaatsen naar de 1ste verdieping?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
niet echt mogelijk. mijn appartement is op de eerste en halve derde verdieping
koraal19
6 jaar geleden
zoals hier onder gezegd is een kabel trekken en daarop een accesspoint, is de beste optie dan heb je in geheel tweede verdiping wifi,

Het beste antwoord

De mooiste manier is een rechtstreekse LAN kabel naar de 2e verdieping en daar een accesspoint plaatsen, tweede beste optie zijn zogenaamde PLA's deze poweradapters verlengen het ethernet via de bestaande elekticiteitsleidingen waarbij één kant dan ook een ingebouwde AP kan hebben. Ik zou sterk de zogenaamde repeaters afraden omdat deze techniek de snelheid halveert(relay) en omdat die repeaters het wifi spectrum vervuilen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor de leken die geen idee hebben hoe alles moet:
Wij hebben gewoon simpel een wifi versterker gekocht omdat ik op zolder slaap. Werkt Prima! https://www.bol.com/nl/l/computer/bridges-range-extenders/N/16398/index.html?Referrer=ADVNLGOO002013-LQQQLZJ2YYST2-225576397913&gclid=CjwKCAiA1O3RBRBHEiwAq5fD_NdEHDeApOkvRFABwSdswKq8aMkLSy1_dBEjuI8mHS97D2doJ2gkRRoC1T4QAvD_BwE
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" wifi versterker gekocht omdat ik op zolder slaap. Werkt Prima!"
Dat is puur subjectief dat het prima werkt, maar vanuit een technisch oogpunt is een halvering van je snelheid en nog een extra wifi kanaal bezetten voor één wifi verbinding natuurlijk niet prima te noemen.

Andere antwoorden (1)

Gebruik een laptop of mobieltje die je even niet gebruikt en leg deze halverwege stel deze dan in als mobiele hotspot en klaar is kees!