hoe stel je google groups in?

ik heb een google group aangemaakt. ik wil hem zodanig instellen, dat elke deelnemer een mailtje ontvangt zodra een deelnemer iets schrijft. hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

Wat ik vond:

Ga via groups.google.com naar de betreffende groep.
Kies Manage.
Selecteer alle leden door het hokje links van "Display name" aan te vinken.
Kies Actions > Change delivery setting en vervolgens:
Alle e-mail (Ontvang een e-mail voor elke groepspost).
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi Simon,
bedankt voor uw antwoord, helaas heeft het nog niet tot het gewenste resultaat geleid als ik als beheerder toestemming geef, dan komt het mailtje wel binnen. dus ik ben wel weer een stapje verder. ik wil het instellen zoals in deze groep: hcc_robotmc@googlegroups.com die groep is van eigenaar verwisselt, de nieuwe eigenaar heeft mij (nog) niet verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
is gelukt! bedankt!