Moet je een google-account hebben voor een Youtube-account?

Ik wil zo weinig mogelijk met google te maken hebben, vandaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Google heeft Youtube overgenomen, dus je moet nu een Google account hebben voor Youtube.
Zonder in te loggen kun je ook gebruik maken van Youtube, alleen niet elke functie.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Dan is je oude Youtube account omgezet in een Google account.
Ritsuka
6 jaar geleden
Kleine coreectie, het is niet omgezet. Je kunt het blijven gebruiken zoals eerder, maar je hebt iets minder functies: http://youtubezoeken.nl/youtube-inloggen/youtube-inloggen-zonder-gmail/