Welke site moet ik gebruiken als ik een verhaal (blog) wil maken?

Het moet een site zijn waar ook andere blogposts staan, dus openbaar.

Alvast bedankt, Mathijs

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
6 jaar geleden
Hier?
http://www.girlscene.nl/blogs/members
Of heb je het over ander onderwerpen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik wil het echt op een site waar mensen ook blogposts zetten. ik wil echt posts over mij maken zegmaar.

Antwoorden (1)

Op de website van WordPress kan je eenvoudig je eigen blog maken.

Kijk op https://nl.wordpress.com/learn-more/?v=blog.
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Waar staan die blogs dan (gemaakt met wordpress)?
Antoni
6 jaar geleden
Je hebt gelijk. Blogs vind je via die website niet direct, maar WordPress wordt veel gebruikt door bloggers met hun eigen pagina. Ik vraag me af of er blogpagina's zijn waarop iedereen zo maar blogs kan plaatsen zoals gezocht door de vraagsteller. Meestal hebben dat soort pagina's een thema of tenminste een gemeenschappelijk onderwerp voor de blogs, lijkt mij. De vraagsteller kan ervoor kiezen op zijn eigen blogpagina ook anderen te laten schrijven. Een soort compromis dus tussen zijn wensen en de mogelijkheden.