Wie is je eerste follower op Twitter?

Als je een nieuw account aanmaakt heb je gelijk al 1 follower, wie is dat? Een moderator? De overheid? Google?

Toegevoegd na 13 minuten:
(ik heb GEEN Facebook, GEEN Hyves, GEEN MySpace, GEEN LinkedIn etc.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een net nieuw account en er stond echt al 1 follower! Ik vind het apart...

Het beste antwoord

Ben je niet gewoon zelf meteen je eigen follower?
Namelijk een twitterer die de reaxies op jouw eigen account automatisch wil volgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je facebook hebt, zit je al automatisch in twitter
facebook dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen facebook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat had je op het moment van mijn antwoord
nog niet toegevoegd.
vreemd in ieder geval, ben benieuwd hoe het 'ontstaat'..
wellicht komt er nog een correct antwoord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt inderdaad, ik heb je ook niet gemind hoor! Maar ik geef wel aan dat je conclusie onjuist is nu omdat ik niets met Facebook etc te maken heb...
Iemand die je gelijk heeft toegevoegt misschien? Er zijn altijd van die mensen die iedereen maar toevoegen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal inderdaad gewoon een willekeurig persoon zijn die je meteen toevoegt. Want het gebeurt niet automatisch.