Hoe schakel ik het automatisch opslaan van gebruikersnamen uit in Google Chrome?

Als ik inlog op woningnet Rijnmond bijvoorbeeld, wordt mijn gebruikersnaam bewaard. Dit wil ik niet. Ik moet nu telkens de Browsergeschiedenis wissen, maar ja, dat is geen permanente oplossing

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
18.9K

Antwoorden (1)

Als je tijdens het inloggen of invullen van een formulier een gebruikersnaam ziet, kun je deze zo verwijderen:
Windows: druk op Shift + Delete
Mac: druk op Shift+fn+Delete

Door "Automatisch aanvullen" uit te zetten, wordt de gebruikersnaam niet meer bewaard.
Dit kan zo:
Open Chrome.
Klik in de rechterbovenhoek op drie puntjes en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Ga naar Instellingen voor Automatisch aanvullen
Zet deze Uit.
Je kunt hier ook items verwijderen.
SimonV