Wat is de goedkoopste luisterboekensite waarbij je luisterboeken op de laptop kan downloaden?

Meestal kun je alleen op een tablet of smartphone luisterboeken downloaden maar ik heb het liefst op een laptop.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb de meeste en mooiste gratis audioboeken al beluisterd maar wil nu graag gewoon lid worden van een soort online bibliotheek om boeken van deze tijd te beluisteren. Vaak is het rond de 10 euro dat je maandelijks moet betalen maar dat vind ik teveel eigenlijk....

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De goedkoopste luisterboekensite waarbij je luisterboeken op de laptop kan downloaden is Storytel. Storytel biedt een abonnement aan waarmee je toegang krijgt tot duizenden luisterboeken.
Bronnen:
een maand geleden