Op mijn laptop en op mijn tv is een H.D.M aansluiting. Hoe krijg ik beeld en geluid na connectie met HDMI kabel?

Toegevoegd na 3 minuten:
Op mijn laptop (HP630) en op mijn tv (Philips) is een H.D.M.I aansluiting. Hoe krijg ik beeld en geluid na connectie met HDMI kabel?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel natuurlijk beeld en geluid op tv

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
AV knop of source knop naar de juiste hdmi kanaal selecteren. Daarna in Windows aangeven in de videokaart driver dat je bureaublad wil uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
waar vind ik de videokaart driver? windows 7
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
-rechtermuisklik
-beeldscherminstellingen
Dan moet je twee schermen zien genummerd 1 en 2. -meerdere beeldschermen
-deze beeldschermen uitbreiden

Antwoorden (1)

als je je tv bron instelt op hdmi en je sluit je pc aan op je tv met een hdmi kabel zie je als het goed is hetzelfde op je tv als op je laptop dit kan je veranderen in je beeldscherminstellingen als je op het bureaublad rechtermuisknop klikt en dan beeldscherminstellingen