Op welke manier gebruik jij het internet vooral?

Gebruik je het internet vooral voor
- informatie vergaren: kranten, telefoongids, routeplanner, encyclopedie en dergelijke
- sociaal verkeer: mail, chatten, community's, bloggen
- spelletjes en gamen
- downloaden van software, muziek en films en dergelijke
- surfen om de tijd door te komen
- publiceren
?

Zijn er functie van het internet waar ik nog niet aan heb gedacht?... vul ze dan maar zelf in...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik gebruik het voornamelijk om te... ... internetten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik het internet voornamelijk voor e-mail verkeer. Daarnaast is het wel handig voor bepaalde sites met betrekking tot diverse nieuwsbronnen en fora etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat verschilt per periode. Soms is het voornamelijk voor mail, soms weer vaker voor het opzoeken van informatie, momenteel is het veel om op GV te zitten. Daarnaast doe ik ook wel eens (bij vlagen) veel online gaming. Software downloaden doe ik alleen wanneer er echt iets is wat ik nodig heb. Muziek en films is me te veel werk en die koop ik gewoon in de winkel (hebben hier een aantal outlets en 'voordeel'-boekwinkels die ook dvd's en cd's verkopen). Daarnaast heb ik een groot aantal domeinen en sites die ik beheer en waar ik informatie probeer uit te brengen. Ook wat social networking op sites als LinkedIn, Hyves, Facebook en Twitter.

Al met al, veel dus. Daarnaast beheer ik intranetten, Extranetten en veel internet domeinen voor een groot internationaal bedrijf en daarvoor zijn wel eens periodes dat ik dagenlang uitsluitend daarvoor online ben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebruik het om heel goedkoop naar het buitenland te bellen, vooral naar Thailand. Verder voor het downloaden van films, muziek, de nieuwste TV series uit de USA maar ook cursussen en boeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naast de vele voorbeelden die je al hebt genoemd gebruiken wij internet ook voor:

productinformatie,
prijs/productvergelijkingen,
kleine aankopen (software, toeganskaarten, etc.)
grote aankopen (vakanties, weekendjes weg)
online bankieren,
onze eigen website
en diverse fora.