Kan ik mijn internet verbeteren?

Ik werk op een wat ouder industrie terrein en daar schijnen nog oude kabels in de grond te zitten.. ik heb nu maar 3,5 mb p/s. Dat zou ik graag willen verhogen alleen is daar een manier voor, zonder dat ik zelf de nieuwe kabels moet laten plaatsen wat een vermogen kost.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is er maar een techniek beschikbaar? Dus enkel DSL, kabel of glasvezel. Het zal wel DSL zijn (oude telefoonlijn). Is dit niet een enorm groot probleem voor alle gevestigde bedrijven op het terrein. Althans voor alle bedrijven die iets meer doen dan een e-mailtje ophalen?
TurfGraver
6 jaar geleden
Wat voor abonnement heb je?

Antwoorden (1)

Hallo, Als je zelf geen kabels wilt gaan leggen wordt het wel een beetje moeilijk, maar je kan bijvoorbeeld wel overgaan op een abonnement.
Wil je nu bijvoorbeeld een maand 4g hebben voor op je telefoon of een ander abonnement zal ik je zeker verwijzen naar de mijn kpn app. Deze app is te downloaden op alle smarthphones. Als je betere wifi wilt op je computer is het lastig, natuurlijk kan je met een router werken, maar als je te ver van de router weg gaat wordt de wifi ook slechter.

Ik hoop dat je wat hebt aan dit antwoord.
Groetjes