Sinds ik mijn iphone 7+ in gebruik heb, doet het wifi in het hele huis (ook op computers) het niet of nauwelijks. Iemand enig idee?

Toegevoegd na 34 seconden:
Als ik de wifi op de router aan en uit doe, werkt het even, maar daarna weer lange tijd niks.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Tot mijn verbazing komt dit probleem veel vaker voor.

Oplossing 1
Verander de beveiligingsinstellingen van de router: zet deze op WEP en niet op WPA.
WEP is een oude manier van beveiligen van een draadloos Wi-Fi netwerk. Als het even kan dus niet gebruiken.

Oplossing 2
Update de router.

Oplossing 3
Koop een andere router...
SimonV