hoe werkt google forms?

Ik heb Google Forms nodig voor school, maar hoe werkt het precies? Ik wil vooral weten hoe je een doorverwijsvraag kan invoegen. Dus als je voor antwoord A kiest, dat je dan naar vraag 2 gaat en als je antwoord B kiest, dat je dan naar vraag 5 gaat. Weet iemand precies hoe dit programma werkt??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt helemaal beneden bij je vraag op drie puntjes boven elkaar klikken. Klik daarna op "ga naar sectie op basis van antwoord". Je kunt een nieuwe sectie aanmaken door op twee streepjes te klikken in het menu waar je ook een vraag toevoegt.