Kun je in Outlook het extra postvak : overigen (in Postvak in) uitschakelen?

Sinds een aantal weken heeft Outlook in Postvak in 2 aparte postvakken. Prioriteit en overigen. Outlook bepaald zelf welke berichten bij overigen geplaatst worden. Daardoor ben ik 24 uur aan het wachten geweest op een belangrijke mail en zelfs gaan bellen met een bedrijf, terwijl daar dat mailtje in stond.

Is dit postvak uit te schakelen want ik vind het bloed irritant.

6 jaar geleden
in: Internet
2K
Ritsuka
6 jaar geleden
is het niet een soort spambox?
Antoni
6 jaar geleden
Nee, dit is geen spam.

Het beste antwoord

1.Selecteer in Outlook 2016 het tabblad Beeld.
2. Selecteer Postvak IN met prioriteit weergeven.
Hiermee zou de tweedeling uit moeten kunnen schakelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je Outlook.com bedoelt:
Ga op de navigatiebalk naar Instellingen Instellingen: profiel bijwerken, software installeren en deze verbinden met de cloud > Opties > E-mail > Automatische verwerking > Onbelangrijke e-mail.
Kies Items scheiden die zijn geïdentificeerd als Onbelangrijke e-mail niet afzonderen .
SimonV
6 jaar geleden
Iloon2punt0
6 jaar geleden
Super, dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan.

Klik op Filter (rechtsboven je mails). Klik dan onderaan het menu dat verschijnt op "Postvak IN met prioriteit weergeven".

Toegevoegd na 15 minuten:
Zorg ervoor dat het vinkje bij die keuzemogelijkheid verdwijnt.