Waarom kun je niet inloggen op woningnet vanaf een computer met een appeltje?

En belangrijker hoe los je dat op?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
SimonV
6 jaar geleden
Je bent niet de enige met het probleem:
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/kan-me-niet-in-schrijven-bij-woningnet-op-apple-pc?id=524740
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Yup, maar ik had gehoopt dat dat probleem 8 jaar later wel de wereld uit zou zijn. Mijn vraag is wat apple doet dat toegang niet mogelijk maakt in technische zin?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik had een probleem inloggen bij DigiD. Toen heb ik VPN gebruikt. Misschien een idee.

Antwoorden (1)

Het ligt niet aan de mac ('de computer met het appeltje ;-) ) maar aan je browser. Probeer een andere browser of een update van je huidige browser.

3 jaar geleden kon ik ook niet inschrijven vanaf mijn mac, maar bij gebruik van een andere browser of update (ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb) kon het wel. Ik sta al een paar jaar niet meer ingeschreven dus kan het nu niet testen. Overigens had ik bij de website van de Belastingdienst destijds hetzelfde probleem.

Momenteel heb ik zowel Safari als Firefox als browser en het zou zomaar kunnen dat ik 3 jaar geleden Firefox erop heb gezet omdat in Safari die inlogproblemen ontstonden, maar het zou ook andersom kunnen zijn. Dat Firefox de problemen geeft en dat die te omzeilen waren door tijdelijk weer met Safari te werken.