Hoe haal ik de nummers op mijn tab weg?

Ik krijg sinds 2 dagen nu nummers boven op mijn tabblad staan. Ik kan niet meer een specifieke tab zoeken want die nummers nemen alle plaats in. Dit gebeurt alleen op het pagina van Youtube. Is er een manier om deze weg te krijgen/halen?

Op google kon ik niet het probleem vinden.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga incognito, daar heb je die notificaties(ja, want dat zijn het) niet meer...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoe haal ik die notificaties weg van mijn standaard browser?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nvm, ik heb de notificaties uitgezet en nu krijg ik niks te zien. bedankt voor je hulp!

Het beste antwoord

Dit is waarschijnlijk een nieuwe functie van YouTube, waarbij je in het tabblad het aantal notificaties ziet dat je nog niet hebt geopend. Het aantal komt waarschijnlijk overeen met het aantal bij het belletje rechtsboven in het scherm op Youtube.

Deze functie is nog niet naar alle gebruikers uitgerold; ik heb het zelf nog niet. Hopelijk komt er bij https://www.youtube.com/account_notifications ook een mogelijkheid om dit weer uit te zetten. Onder het kopje Comments & Activity kun je ook alle notificaties gewoon uitzetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt met het duidelijk uitleggen van hoe ik dit uitschakel!