Mijn Wi-fi gaat steeds uit als ik hem aan zet, kan iemand me hierbij helpen?

Ik een paar dagen geleden een systeem herstel gedaan en sindsdien gaat de Wi-fi telkens uit als ik hem aanzet. Voorheen deed alles het wel gewoon maar nu niet meer. Nu zit ik op kabel maar dat vind ik lastig. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Hopelijk een van jullie wel!

Als het helpt, het is een Asus K75VM

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Probeer eerst de wifi adapter eens in te schakelen in veilige modus. Eenmaal ingeschakeld mag je gewoon herstarten. Dat is trucje dat al vaker gewerkt heeft.

Als dat niet werkt zou ik inderdaad eens proberen van de wifi adapter te verwijderen en opnieuw te laten detecteren.

Gedetailleerde instructies hoe u dit alles kan uitvoeren, zie bron: