Als ik een site probeer te openen komt dit er te staan (uitleg) hoe verhelp ik dit?

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

--------------------------------------------------------------------------------

Het downloaden van de opgegeven bron is mislukt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke site? Een eigen gemaakte?

Het beste antwoord

Deze melding betekent dat de syntax van het xml document onjuist is. De maker van de website heeft een fout gemaakt bij het ontwerp van zijn xml website. Daar kan jij niks aan doen. Probeer de website te openen met firefox of opera. Als het dan nog niet lukt, ligt het echt aan het ontwerp van de website.

Opera is hier te downloaden: http://www.opera.com/download/
Firefox is hier te downloaden: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat de maker van de website een fout heeft in de html,xml of php heeft gemaakt,hierdoor kunnen sommige browsers problemen hebben om de site te ''lezen''.
Probeer de website eens in een andere browser te bekijken.
Bijvoorbeeld in firefox.