Mag je een website namaken?

Ik wil graag een website maken en online zetten. Ik ben best wel een fan van Apple en wil graag die site namaken met mijn eigen foto's. Wat ik dan bedoel ik wil alsware het design na maken en mijn eigen foto's en tekst erin plaatsen.Mag dit?
Mag je het
-Kleurgebuik
-design/indeling
Na maken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.8K
TurfGraver
7 jaar geleden
Wat lees ik onderaan hun site?
Copyright © 2017 Apple Inc. Alle rechten voorbehouden

Het beste antwoord

Nee dit is niet toegestaan, dit staat tevens ook op hun website onderaan in de "Footer".

tevens staat ook nog onderstaand vermeld in de Juridische informatie.

Alle tekst, afbeeldingen, gebruikersinterfaces, visuele interfaces, foto's, handelsmerken, logo's, geluiden, muziek, illustraties en computercode op de Site (gezamenlijk "Materiaal" genoemd), met inbegrip van maar niet beperkt tot het ontwerp, de structuur, de selectie, de coördinatie, de uitdrukking, de "look and feel" en de rangschikking van dergelijk Materiaal zijn eigendom van, worden gecontroleerd door of zijn in licentie gegeven door of aan Apple, en worden beschermd door het auteursrecht, octrooirecht en merkenrecht (waaronder ook de zogeheten trade dress valt), en door verschillende andere intellectueeleigendomsrechten en wetten inzake oneerlijke mededinging.

Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald in deze Gebruiksvoorwaarden, mag geen enkel deel van de Site en geen enkel Materiaal op enigerlei wijze worden gekopieerd, gereproduceerd, opnieuw uitgegeven, geüpload, gepost, in het openbaar weergegeven, gecodeerd, vertaald, verzonden of verspreid (waaronder via "mirroring") naar een andere computer, server, website of ander medium voor publicatie of verspreiding of voor commerciële doeleinden, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van Apple.