Waarom kan ik vanuit mijn planet (KPN) email adres geen mail meer versturen naar Gmail?

Ik kan vanuit mijn planet.nl email (via KPN) geen e-mails meer versturen naar Gmail. Ze komen niet in spam of prullenbak, ze zijn gewoon foetsie.
Zojuist nog getest, ik kan wel een mail ontvangen, maar als ik reply doe komt dit niet aan. Als ik naar dezelfde Gmail account een mail stuur via mijn @live.nl account werkt het wel.
Hoe komt dit en hoe los ik dit op?
Word @planet.nl geblokkeerd door Gmail?

het volgende getest:
planet -> gmail 1 = geen mail
gmail 1 -> planet = wel mail
planet -> gmail 2 = geen mail
gmail 2 -> planet = wel mail
live.nl -> gmail = wel mail
planet -> 3x ander mailadres (eigen website en 2x Hotmail) = wel mail

Ritsuka
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan komen door een beveiligingsfout bij KPN. Controleer of je de juiste instellingen gebruikt en of je de juiste poorten gebruikt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met KPN om te zien of er een oplossing is.
Bronnen:
een maand geleden