Kan je een foto van YouTube op schermgrootte printen?

Gisteren stuitte ik op een liedje op YouTube en inplaats van een video stond daar een heel leuke foto van een (haast) lachende kat. Ik wilde die kopiëren, maar als je hem op schermgrootte zet heb je geen knoppen meer. Ik kan hem dus alleen kleiner printen. Kan het ook op dat maximum formaat; zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Het beste antwoord

Zet het Youtube filmpje op pauze en druk op prtScrn. Open nu Word. Rechtsklik op een wit gedeelte van het blad en kies Plakken. Nu kan je trekken aan de tekening met de muis zodat die groter wordt. Je kan ook de tekening bijsnijden met het bijsnijden symbool bij Ontwerpen in Word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie die foto. Hij staat stil. Ik druk op prt scrn. Ik open paint. Ik krijg een wit gedeelte te zien. Ik klik rechts met de muis. En dan gaat het dus fout want er gebeurt helemaal niets. Er komt geen lijst waarin ik Plakken zou kunnen aanklikken. Er komt gewoon helemaal niets. Wat kan er mis zijn of wat doe ik fout?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op Prt scrn. Open dan Paint. In plaats van dat rechtsklikken: Ga in Paint naar het menu Bewerken en kies Plakken. Aan de linkerkant in paint zie je enkele sympolen zoals een ster en rechthoek. Klik op de gestippelde rechthoek en sleep die rechthoek rondom het gedeelte van de tekening dat je wil hebben. Kies dan weer Bewerken/Kopieren en nu kan je het plakken in Word door in Word Bewerken/Plakken te kiezen bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de gestippelde kader reeds geselecteerd is, nadat je plakken hebt gedaan in Bewerken/Plakken in Word, druk je nogeens op de gestippelde kader aan de linkerkant en kan je slepen op je tekening op hetgeen je wil hebben.

Andere antwoorden (4)

Ik zou wanneer je hem op Full Screen hebt gezet dan op PrintScreen drukken, met Paint eventuele randjes erafhalen en dan printen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan m op scherm groote zetten, een screenshot van maken en dat kinpen in een foto bestand en die dan printen.

over de kwaliteit durf ik niks te zeggen.
(ik denk zelf dat het dan één groot geklier word)

screen schots kan je maken door op de knop ''Prt Sc'' te drukken. die zit schuin boven je numlock toets, naast de scroll lock en pause break.

wat je ook kan doen is de maker van het filmje vragen of ie je de foto op wil sturen, en/of op zoeken op google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan toch gewoon fullscreen activeren en dan printsreen/prscr ofzo indrukken dan kan je naar paint gaan en ctrl-v of plakken doen en tada alleen even opslaan. Of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik activeer fullscreen en dan printscreen. Ik ga naar paint. Ik doe ctrl-v, want Plakken krijg ik niet te zien. Resultaat: niets.. En hoezo Opslaan? Op welk moment moet dat? Nadat ik ctrl-v heb ingedrukt? (Beetje later) Ik heb die foto nu opgeslagen in Mijn Afbeeldingen. Kan je ook van daaruit printen? Ik zie in Paint niets gebeuren; de foto komt niet in het witte vlak en als ik in de map Mijn Afbeeldingen kijk dan zie ik weer nergens een printmogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje later: De foto is dan toch uiteindelijk opgedoken in Paint. Ik druk op Afdrukvoorbeeld. Ik krijg alleen 1 oor van die kat te zien. Ik ga naar Beeld. Dat staat op 100%, kleiner kan niet. Ik probeer in Bestand toch maar Afdrukken. De pinter gaat afdrukken maar ik zie nog net op tijd dat hij die afdruk gaat maken verdeeld over 6 pagina's. Ik druk op Stoppen. De eerste pagina maakt hij af en presenteert mij het oor van die kat op een formaat van ik schat 15x12 cm. Had hij niet het hele blad met dat oor moeten vullen? Niet dat ik dat wil, maar als hij nu toch van plan was om die kattenkop (die foto is alleen van de kop van het beest) over 6 pagina's te verdelen lijkt me dat logisch. Ik probeer dingen te leren en te begrijpen. Sorry voor mijn gezeur.
ja maar weet niet hoe