Hoe kan ik netflix op mn homepage neerzetten?

ik heb een macbook pro en ik heb de app gedownload in de itunes maar ik heb geen idee hoe je het op je homepage zet zodat je er snel bij kan iemand tips ? xx

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Ga naar je programma lijst. Om dit te doen moet je klikken om "ga" in je menubalk bovenaan. Let erop dat je wel in Finder zit. Zoek Netflix op en sleep het naar je Dock. Klaar is kees