Hoe komt het dat als ik een mail beantwoord of doorstuur, hotmail soms een leeg vel geeft en soms die vorige mail plus info daarover in mijn vel zet?

Als ik in hotmail bij een zeer lange email op beantwoord of doorsturen klik, krijg ik soms een leeg emailformulier, en soms de email waarop ik reageer in mijn email plus daarboven wat info over wie hem gestuurd heeft en wanneer.
Waarom de ene keer wel en de andere keer niet? Waar hangt dat vanaf? Als ik meerdere keren op beantwoord of doorsturen klik bij precies dezelfde email, krijg ik de meeste keren een leeg vel, maar soms wel de voorgaande email onderin mijn vel.

Ik vind het handig om de email waarop ik reageer erin te hebben staan, zodat ik makkelijker kan kijken of ik alle vragen beantwoord heb.
Als ik weet waardoor hij hem soms leeg laat, kan ik misschien zorgen dat hij dat niet doet.

Voor de duidelijkheid: het gaat over de plek waar je de mail typt, niet over het emailadres waar ik het naartoe stuur en het onderwerp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef je de link van de officieel Hotmail webpagina, waar je deze en nog veel andere vragen stellen kunt!: http://livelog.spaces.live.com/blog/cns!F22E9E9D8F70E526!1815.entry Veel succes, Dirk1996!

Antwoorden (1)

Volgens mij zit dat verschil in html, rtf of niet opgemaakte tekst bewerking. En dan niet alleen aan jouw kant, maar ook die van degene waar je een antwoord van krijgt.
Je kan dat zelf aanpassen aan jouw kant, als je het mailtje gaat beantwoorden.
Speel er maar eens mee, knopje zit naast het blauwe pijltje en het uitroeptekentje.