Hoe log ik in bij Wordpress?

Ik kan de log in page niet bereiken omdat er een page verschijnt met de mededeling: = Hi there,

This is a message from your webhosting provider.

Because of continuous bruteforce attempts on your login page, your webhosting provider has put this page in place to protect you against bruteforce attackers.

A bruteforce attack means the attacker will try every possible username and password combination to get access to your admin backend. We have put this page in place to break the bruteforce attack.

We recommend you to change your admin login URL, so that attackers can no longer bruteforce your website. =

Gevolgd door een 'antirobot' venster dat ik moet klikken wil ik bij de login page komen. Dit alles vind ik een beetje verdacht en ik wil het liever niet aanklikken. Of kan ik dit wel vertrouwen?
Als ik naar het forum van WP wil gaan, dan kan ik ook niet inloggen, bij vergeten password krijg ik ook geen bericht in de emailbox.
kortom alle wegen lijken geblokkeerd. Kan iemand hier iets van maken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er is een aanval op je blog geweest ('bruteforce attack') om achter de inloggegevens te komen. Verander de login-URL van WordPress naar iets anders. Dat kan met deze plug-in: https://nl.wordpress.org/plugins/custom-login-url/

Als je het toch niet vertrouwt kun je het beste contact opnemen met je hosting provider (in jouw geval is dat WordPress.com volgens mij).

Succes!