Mijn PlayStation is afgemeld bij PlayStation Network (8002A10D) wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Ik heb dit gevonden:

8002a10d - "You may have some difficulty signing in or creating an account on PlayStation ™ Network. Our engineers are working to resolve the issue."

- This code reflects on your ability to sign in or gain access to the network.

For now, it's a waiting game as the PSN engineers beaver away at the issues causing this network downtime. A few services such as PlayStation Video and Music are green-lit and readily available, according to the Network Service Status page, and PlayStation Vue access is somewhat tenative, but the rest of the provided services are still offline. We'll keep you posted as to when the servers turn back on, so stay tuned.

*****

Er zijn veel mensen over de wereld die na de laatste update dit nu ervaren. Volgens de gebruiker zijn ze er mee bezig maar hoe lang het kan duren is onbekend.

Toegevoegd na 37 minuten:
Ik heb even bij mijn ps3 gekeken en ik heb er ook last van terwijl ik gisteren nog een spelletje online heb gespeeld. Het aantal gemelde klachten stijgt hard nu.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke bedankt voor de info