Ik wil iemand opzoeken in Kadaster met zijn naam achternaam en zijn geboortejaartal welke site moet ik dan hebben?

Ik hoorde dat met achternaam een jaartal iemand kan opzoeken in het Kadaster, maar hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
8.9K

Antwoorden (1)

U kunt niet iemand in het Kadaster opzoeken aan de hand van de achternaam en zijn geboortejaartal.
Als u op zoek bent naar informatie over een perceel en de eigenaar kunt u eigendomsinformatie van het Kadaster bestellen. Hiermee krijgt u informatie over een perceel, appartement, garagebox of parkeerplaats. Deze informatie kan u helpen bij de onderhandelingen over de aankoopprijs van een huis.
U ziet: wie de eigenaar is, wie gebruik mag maken van het geheel of een deel ervan
welke beperkingen voor het gebruik gelden
(bijvoorbeeld of het pand een monument is)
wat de oppervlakte is (niet bij appartementen)
de verkoopprijs* uit de laatste verkoopakte

Toegevoegd na 21 minuten:
Sinds september 2009 staat er op Internet een blog waarin vermeld wordt hoe men via de achterdeur van het kadaster iemands persoonsgegeven kan opvragen. Dit verhaal duikt steeds weer op. Het Kadaster is bedoeld als een register waar je op adres kunt zoeken, niet een register waar je op naam kunt zoeken.

Toegevoegd na 3 uur:
Alleen zakelijke klanten van het Kadaster kunnen een jaarabonnement voor Mijn Kadaster aanvragen en zodoende toegang krijgen tot de online diensten. Particulieren kunnen geen online diensten aanvragen..
http://www.kadaster.nl/web/artikel/producten/Mijn-Kadaster-18.htm#Bestellen

https://www.kadaster.nl/web/formulier/Mijn-Kadaster-formulieren/Aanmeldformulier-Mijn-Kadaster-1.htm
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=TqWvgKc9F1o
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer het maar, het lukt je niet. Wat PowNed zegt is niet zo moeilijk. Van deze bekende personen zijn de woonadressen niet geheim, je gaat voor het huis staan en je weet wat er hangt en staat.
De geboortedatums kan men zo op Wiki vinden.
Wat de journalist zegt kan iedereen van een bekende persoon te weten komen, daar is het Kadaster niet voor nodig.
Het Kadaster gaat zorgvuldig om met de privacy van alle personen die voorkomen in zijn registraties. In de wet is geregeld dat deze registraties openbaar zijn. Het Kadaster gebruikt persoonsgegevens alleen voor het uitvoeren van
zijn wettelijke taken. Alleen op aanvraag kan men de registers inzien en informatie daaruit opvragen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op het YouTube filmpje is duidelijk te zien dat de persoon die zoekt een zakelijke klant is. Het gaat dus om iemand die een abonnement heeft op "Mijn Kadaster" en gebruik kan maken van de onlinediensten. Deze mogelijkheid is niet weggelegd voor particulieren.