is er een forum voor somalier in nederland ?

er is mamjo marokko.nl en een voor turken maar niet voor somaliers

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je al gezocht in de tal die Somaliërs onderling spreken ? (Ik gok Arabisch). Het is namelijk niet gezegd dat dat forum ook in het Nederlands zou moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wow, dit is wel heftig zeg....als ik google op 'Somaliërs in Nederland forum' krijg ik de eerste twee pagina's echt ALLEEN MAAR negatieve nieuwsberichten. Alléén maar.
ronron1212
7 jaar geleden
De meeste somaliers die in Nederland worden zijn gevlucht ten tijde van een gruwelijke oorlog geweld dat is wat ze hebben meegemaakt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet ik. Maar dat zijn dus niet de nieuwsberichten die je vindt...echt heel deprimerend.
ronron1212
7 jaar geleden
Weet niet wat je vind dus?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is ook heftig
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-199725-meisje-sex-voor-het-huwlijk.html

Antwoorden (1)

Ja die is er. heb de goeie link toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt womanizer