Wat zijn de mogelijkheden om met een Ipath te internetten in San Fransico op campervakantie?

Er kan geen dongel in de Ipath.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ipad bedoel ik :)

Toegevoegd na 35 minuten:
zijn er manieren om internet tegoed op te waarderen met een kaart?

7 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan voor de verandering je iPad ook NIET meenemen, het is immers vakantie... of zeg ik nu iets heel geks...?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een camping met WIFI zoeken. Volgens mij zeg je niks geks, Freek, maar vakantie zonder Internet schijnt de laatste jaren op een of andere manier geen vakantie te zijn....net zoiets las een televisie meenemen naar de camping. Alleen als je wilt internetten en teevee kijken , vraag ik me altijd af waarom je dan per se van huis moet, maar dat is slechts mijn bescheiden mening (en ik ga ook al jaren niet meer op vakantie, met veel plezier ;-) ) De laatste jaren werd het zelfs al lastig zonder stroom te kamperen ; dat zat er steeds vaker standaard bij in....
Annswers
7 jaar geleden
:) Ja goed punt!
Annswers
7 jaar geleden
In dit geval gaat het om iemand met een eigen bedrijf die voor het eerst sinds tijden op vakantie gaat en bij noodzakelijke kwesties geen dure telefoonkosten wil maken, maar bedankt voor jullie mening.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3G/4G ligt volgens mij soms lastig met Europese mobiels en SIM-kaarten. Of een US SIM-kaart in je mobiel stoppen. Maar ik weet het niet zeker. Ik zal er eens een vraag van maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/elektronica/handhelds-smartphones/vraag/598341/europese-mobiel-mobiel-internetten-3g zijn er manieren om internet tegoed op te waarderen met een kaart? Heb je eigenlijk een SIM-ingang op je iPad?
Annswers
7 jaar geleden
Dank je wel Mr. Tomaat!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je eigenlijk een SIM-ingang op je iPad?

Het beste antwoord

Ik zou een personal hotspot, ook wel MiFi genoemd, kopen en ter plaatse in de VS een data simkaartje. Dat lijkt me de voordeligste manier om zonder beschikbaarheid van wifi te internetten. Er is in San Fransisco weliswaar op veel plekken wifi, maar ik neem aan dat je niet midden in de stad met een camper gaat staan. In de buitengebieden zijn de wifi plekken een stuk minder ruim en vaak heb je te maken met lastige inlogsessies waarbij je gegevens als mailadres moet geven en vervolgens gestalkt wordt met reclame.
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In San Fransisco is volop wifi, dus als je met de camper in de buurt van een wifi-punt bent mag het geen probleem zijn. Eventueel zou je met je telefoon een hotspot kunnen maken (als deze mogelijkheid op je telefoon zit), maar dan kost het je wel data.
En dan zijn er natuurlijk ook nog internetcafé's waar je verbinding kunt maken.
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Als die hotspot mogelijk is (niet alle providers) staan dat toe, zou ik het toch zeker afraden om in de VS te gebruiken. Je hebt geen idee van je dataverbruik en kan voor zeer hoge rekeningen komen te staan.