mijn wifi extender laat steeds mijn router resetten, hoe kan dit?

ik heb een TP-LINK TL-WA854RE WiFi versterker die altijd heel goed gewerkt heeft. heb hem een tijdje niet meer gebruikt en wilde hem gewoon weer opnieuw installeren. maar nu;
zodra ik hem insteek en ik hem contact laat maken met mijn router via WPS, is het wifi netwerk niet meer te vinden, maar de extender zegt toch dat hij versterkt.. hoe kan dit? hij heeft altijd op die router gewerkt, en nu ineens niet meer?

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan komen door een slechte verbinding tussen de router en de extender. Probeer de extender opnieuw te installeren en zorg ervoor dat deze zo dicht mogelijk bij de router staat. Controleer ook of de firmware van de extender up-to-date is.
Bronnen:
5 maanden geleden