Valt het kijken van films of series via de site Putlocker onder streamen uit een illegale bron?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Ja.
Elke kopie van een illegale bron is verboden. Een dienst als Putlocker wordt beschouwd als een illegale bron, de auteurs hebben geen toestemming gegeven voor het verspreiden van hun films.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet jij toevallig of Putlocker films en series aanbiedt op basis van streaming? Als dit niet het geval is, dan lijkt mij dat het niet illegaal is. Er staan bijvoorbeeld ook hele films op YouTube, waarbij geen gebruik wordt gemaakt van streaming. Dat wil zeggen dat auteursrechten organisaties wat dat betreft geen recht van spreken kunnen hebben.
SimonV
7 jaar geleden
Ja, Putlocker biedt films aan op basis van streaming waarvoor geen rechten betaald zijn.