Hoe hou ik 2 pagina's tegelijk open op mijn scherm?

Stel ik wil wat over typen of ik wil een tabel erbij houden dan wil ik dus twee tabbladen tegelijk open hebben staan in google chrome en dan de ene helemaal groot scherm en de ander verkleint. Als ik dat nu doe en ik klik op de grote dan wordt de andere helemaal geminimaliseerd en kan ik er niet mee.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
11.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Chrome twee keer openen

Het beste antwoord

Je opent Chrome 2X en zet de schermen naast elkaar. Als je Chrome maar 1 maal opent en je gebruikt tabbladen dan is dit helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Overigens kan je ook de tab oppakken en naar een vrij deel van je scherm slepen.

Andere antwoorden (1)

Normaal gezien kun je die vensters iets verkleinen , door op de zijkant te gaan staan tot je dubbele pijltjes ziet en kun je zo het scherm kleiner slepen , zodanig dat je twee schermen naast elkaar open staan .
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat klopt. Maar zodra ik dan op het andere scherm klik dan minimaliseert die hem helemaal. en dat wil ik juist niet