Hoe zou je met je website beter gevonden kunnen worden ?

Waar zou je het beste gratis kunnen promoten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje webbouwer kan je in de google zoeklijst omhoog duwen, maar dat is zeker niet gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mij even jouw http van jouw website geeft dan plaats ik deze sowieso op mijn homepage..!
http://alwayshappy.jouwbegin.nl/

Antwoorden (10)

Hier op GV kun je je website in je profielpagina invullen.

Naar het schijnt wordt het heel vaak bekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebruik van metatags zou je in iedergeval sneller zichtbaar maken in een zoekmachine als Google.

MetaTags, een soort verborgen code die de zoekmachines gebruiken om uw site te indexeren. Toen het internet halverwege de jaren '90 onoverzichtelijk ging worden ontstonden de eerste zoekmachines. Handig om het hele internet te doorzoeken. Het allereerste 'internet' bestond uit tekstpagina's.

Al snel kwam de mogelijkheid om ook plaatjes toe te voegen en tegenwoordig zijn flash animaties en java toepassingen niet meer weg te denken. Dus zoekmachines hadden extra informatie nodig om de inhoud van de pagina te begrijpen. Hiervoor zijn de metatags.

Volgens duidelijke afspraken, de zogenaamde RFC's, kunnen metatags in de broncode van een pagina geplaatst worden. Uiteraard zijn er mensen die de metatags misbruiken door verkeerde woorden te plaatsen. Dat heeft geen uiteraard geen nut. Maar maakt u pagina's die geschikt zijn voor de zoekmachines, optimale broncode en relevante metatags, dan zult u zien dat u beter gaat scoren dan uw concurrent die niet zijn website heeft geoptimaliseerd.

Zoekmachines kunnen zo de beste resultaten weergeven.

Meer informatie hierover en hoe je ze kunt maken kan je lezen op de onderstaande website:

http://www.metatags.nl/uitleg_over_metatags_en_wat_zijn_metatags
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hyves hebt kan je ook je website daar op zetten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zoveel mogelijk gratis site, doe ik zelf ook en dan ook nog op 1 betaalde.Op hoe meer plaatsen zichtbaar, hoe vaker je bekeken wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als het gratis is zeg ik geen nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha,ha, dank je.
Probeer mensen zich verboden te laten worden aan je website. Dit kan door actieve communicatie met bezoekers, mogenlijkheid om lid te worden of bijvoorbeeld een hyves te maken waar mensen lid van kunnen worden.
Als mensen zich verboden voelen zullen ze het er ook sneller met andere over hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ik heb nu een andere vraag beantwoord namelijk 'hoe trek ik meer bezoekers' :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je website beter vindbaar maken kan met zoekmachine optimalisatie. Hierbij probeer je je website beter vindbaar te maken en Google te helpen met vinden van je website. Als je Google helpt, zal Google jou een betere positie in de zoekmachine geven. Daardoor ben je beter vindbaar omdat je een hogere positie krijgt. Je zou je Google Pagerank moeten verhogen om beter gevonden te worden. Er zijn veel verschillende manieren om dat te doen. O.a. zorgen voor goede content (dat zijn de teksten op je website en de inhoud). Als de bezoekers van jouw website de content waardevol vinden zullen ze er naartoe linken, met als gevolg dat Google jouw website gaat zien als "belangrijk" en jouw website hoger in de zoekmachine plaatst. Check de onderstaande link over Google Pagerank. Waarschijnlijk wil je dat wel weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zogenaamde specialisten die aan SEO (Search engine optimalisation) doen om je page ranking te verhogen . Nu, die mensen zijn opgeleid door Google zelf en het ALGORITME van Google is, naar verluid, het meest complexe om te kraken of maar enigzins te benaderen. Dus van in het begin de juiste keywords invullen en tags.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Google AdSense vinden mensen uw website met een bepaalde zoek woord.voorbeeld: laarzen . u komt dan bovenaan te staan alleen is daar wel kosten aan verbonden maar deze kosten kunt u zelf bepalen.