goede middag ik heb een vraag weet mischien iemand hoe ik mijn mail kan bekijken op een andere computer? outlook ,msn weet ik wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bij de meeste e-mail account kan je het ook op internet kijken.
Zoals hetnet en hotmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt rechtstreeks op de mailserver van je provider inloggen. Moet je wel je gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand hebben. Kijk op de site van je provider hoe dat moet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de webmail van de provider. Wat is je extensie van je email? bedoel dan .......@....... en bv .....@home.nl of .... @hetnet.nl Dan zoek ik het even voor je op

Toegevoegd na 10 minuten:
https://webmail.online.nl/