Hoe kan ik bij mijn YouTube video's uitzetten dat de kijkers het aantal duimpjes omhoog/beneden niet kunnen zien?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Antwoorden (1)

Dat kun je doen door in het Videobeheervenster op de knop Bewerken van de desbetreffende video te klikken. Vervolgens klik je in de tweede balk met tabs op het tabblad "Geavanceerde instellingen". Hier haal je onder het kopje Reacties het vinkje bij "Gebruikers kunnen beoordelingen voor deze video weergeven" weg. Daarna niet vergeten de wijzigingen op te slaan met de knop Wijzigingen opslaan onderaan de pagina.

Succes!