Hoe maak ik mijn YouTube account onzichtbaar voor Google?

Als ik mijn naam intoets op Google dan zie ik mijn YouTube account + datgene waar ik op geabonneerd ben. Dit vind ik niet zo nodig. Mijn vraag is waar ik YouTube zo in kan stellen dat mijn account (of in ieder geval mijn abonnementen) niet meer zichtbaar is in Google.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
5.1K

Het beste antwoord

Je zult hiervoor je privacy-instellingen moeten wijzigen.

Abonnementen
Klik op je avatar op de YouTube-website en ga naar YouTube-instellingen -> "Privacy".
Zet de instellingen op "Verborgen".

Video's
1. Ga naar Videobeheer.
2. Zoek de video die je wilt wijzigen en klik op Bewerken.
3. Kies in het dropdown-menu Privacyinstellingen de gewenste instelling: Verborgen.
4. Klik op Wijzigingen opslaan.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Superduidelijk! Bedankt! :)