Krijg je meer gedaan op Twitter als je veel volgers hebt?

Dat is het idee soms dat ik heb en geen idee of het terecht is; dat mensen met veel volgers, sneller iets voor elkaar krijgen dan mensen met minder volgers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hoe meer followers hoe meer mensen je tweets lezen en er op reageren. Dat is logies. Nu moeten die followers we. Mensen zijn die jou enigsinds kennen. Niet gekocht zijn natuurlijk. Of je ook meer gedaan krijgt is denk ik voor een deel wel afhankelijk van het aantal followers. Maar heeft denk ik meer andere invloeden waar dat afhankelijk van is.

Toegevoegd na 2 minuten:
de relaties met je followers is bijvoorbeeld van groot belang of je reacties krijgt. Als je vaak interactief reageert op andere mensen zullen ze dat ook op jou doen.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik denk dat het voor mensen meer uitmaakt of ze je kennen dat hoeveel followers je hebt. Dus het zal voor weinig mensen uitmaken of je 10 of 200 followers hebt in hun keuze iets voor je te doen.

Maar het heeft op andere manieren wel voordelen dat je meer reacties krijgt. En als nadeel dat je waarschijnlijk voor hun ook een van de vele bent die ze volgen en ze dus minder reageren dan mensen die zelf weinig mensen volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is ook mogelijk om geld te verdienen met Twitter. Als je 1000 of meer volgers hebt, kan het zijn dat er bepaalde bedrijven via jou twitter account willen promoten. Waarvoor jij weer geld krijgt