Ja, het maakt niet uit hoe lang een site al online staat, al is de site een dag oud, je mag er geld mee verdienen.
En hoe je dat doet?
Met een origineel idee!
Als ik dat zou hebben zou ik het zeker niet aan jou vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

meld je op 1 van de sites die je een website gratis kunnen geven .
het is gratis als je de reclame van die site er op komen .
dan moet je zorgen dat er zoveel mogellijk mensen jouw site bezoeken wat het weer interresant maakt voor nog meer adverteerders die jouw gaan betalen om ook op jouw site te mogen adverteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker mag dat.

De oprichter van Bellen.com was 13 jaar toen hij er mee begon.
Bencom BV, het bedrijf van internetondernemer Ben Woldring, is marktleider met haar onafhankelijke vergelijkings- platform op het gebied van bellen, internetten, digitale tv en energie. Het in 1998 ( = dus 12 jaar geleden )
opgerichte bedrijf exploiteert een aantal succesvolle internetsites en is actief in Nederland en België.

Nu voegt Ben Woldring (inmiddels 24) daar zijn negende vergelijkingssite aan toe: hotelvergelijker LookingforBooking.com.

Originele ideen, goeie opzet, mooie uitvoering, aantrekken van adverteerders..................succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kun je geld verdienen met je site als je nog geen 18 jaar bent! Er zijn heel veel mogelijkheden. Een paar maanden geleden zat ik ook met zo'n zelfde soort vraag: Hoe kan ik geld verdienen een website, vroeg ik me af. Inmiddels draai ik een website met 500 bezoekers per dag en gemiddeld 20 euro p/d omzet. Mooi bijverdienste, of niet dan? Ik promoot LOI (Leidse Onderwijs Instellingen) met affiliate marketing. Ik heb een link geplaatst (zie bron) naar een website waar je alles kan leren over geld verdienen met je website en ook veel vragen kan stellen. Je kan ook veel leren door rond te surfen op internet en boeken te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag geld verdienen. Het enige is dat als je boven een bepaald bedrag uitkomt. (Weet even niet hoe hoog dat was) Je ouders geen kinderbijslag kunnen krijgen. Maar dat bedrag is vrij hoog hoor wat je mag verdienen.