Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen advertenties meer te zien krijg voordat ik een filmpje kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Adblock extensie toevoegen aan je browser. Binnen 10 sec geïnstalleerd en klaar voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar?

Antwoorden (3)

Daar kun je niet voor zorgen, dat is namelijk het verdienmodel van de websites die deze filmpjes aanbieden.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is echter niet waar, en sta ook alstjeblieft niet aan de kant van websites die de filmpjes aanbieden. Als ze de advertenties een stuk beter aanbieden is er ook geen reden voor een extern advertentie-blokkeer systeem.
Je kan voor Firefox Addblock plus gebruiken. Deze is gratis en werkt prima.
8 jaar geleden
Daarvoor kun je inderdaad de extensie "Adblock" voor gebruiken. Dit kan in zowel Google Chrome als in Firefox en zorgt er voor dat ook de advertenties op websites verdwijnen.

Wel zijn websites hier fel tegen aangezien de website verdient aan de advertenties. Door het tonen van advertenties kunnen hun de kosten van de website betalen.