Wat heb ik per ongeluk gedownload? (foto)

Als noob zijnde heb ik dit waarschijnlijk gedownload.
Als ik op internet ga springt dit scherm steeds in beeld.
Wat is het?
Kan het verwijderd worden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (1)

Je hebt een Chrome-extensie voor 2Cloud gedownload. Hiermee kun je links van Chrome naar je Android-apparaat sturen.

Verwijderen gaat zo:
1.Klik in je browser op Menu.
2.Selecteer Meer hulpprogramma’s > Extensies.
3.Klik bij "Android2cloud" op "Verwijderen uit Chrome".
4.Er wordt een melding over de te verwijderen extensie weergegeven. Klik op Verwijderen.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die extensies in de balk rechts boven, zijn die mee gedownload?
Kan dat allemaal weg?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En heb ik heb echt niet nodig voor een goede werking van mijn pc?
:)
Geen idee...
SimonV
8 jaar geleden
Die extensies in de balk rechts boven:
welke bedoel je? Extensies zijn leuke Chrome-uitbreidingen. Je hebt ze niet nodig voor een goede werking van je pc.
Ritsuka
8 jaar geleden
wat heb je in je extensie lijst staan dan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2cloud
All woman stalk
Goodness
Hey girl
History calender
...etc
Vage troep waarvan ik nooit heb gehoord.
SimonV
8 jaar geleden
Dit soort extensies kun je ook verwijderen.
Als je wilt weten wat je verwijdert, kun je googelen met de opdracht:
[naam extensie] extension chrome Bijvoorbeeld
hey girl extension chrome
geeft de info:
"Instantly change all images on any given webpage to America's Sweetheart RYAN GOSLING!"
Niet heel noodzakelijk, lijkt me.
Ritsuka
8 jaar geleden
dat klinkt allemaal als rotzooi. Ik mag hopen dat je geen belangrijke dingen als internetbankieren of zo op deze pc doet.