Hoe belangrijk is de 'Fun factor' van deze site?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik doel op de beleving van de gebruikers

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is interactief triviant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

lees de richtlijnen even door
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij heel belangrijk;-)
Anders word het allemaal zo ....GAAP!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is de Fun factor wel van belang.

Maar niet ieder z'n definitie van Fun is gelijk...
rose
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik helemaak eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal eens. Sommige soorten 'fun' zijn pas écht 'gaaaap'.
Er is al ellende genoeg op de wereld, dus heerlijk toch als we hier af en toe eens mogen lachen...?

Tuurlijk snap ik best dat er een keer een moderator ingrijpt. Een geintje is leuk, maar uiteindelijk is dat niet de doelstelling van deze site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super belangrijk en als we nog eens zo ver komen,dat iedereen op deze site dat vindt,leven we al in een iets relaxtere wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent goed op dreef vandaag. +!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal wel komen,omdat ik morgen driekwart eeuw wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haa, Iedereen opgelet! Morgen taart eten bij Moolkeesje!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgenochtend Okura hotel A'dam! Van 10.30 tot 13.00 uur! Blauwe zaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ en gefeliciflapstaart!
Heel erg belangrijk! En een beetje controversiële avatar hoort daar natuurlijk bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet....!

(meer kan ik er echt niet van maken....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij echt helemaal totaal absoluut niet.
Een geintje op zijn tijd is leuk, maar er zijn werkelijk legio fora waarop gegeit en geouwehoerd kan worden tot je blauw ziet, en GV is in die oceaan van - zeer vaak ook misplaatste, flauwe of kinderachtige- humor vaak een baken van rust. Effe serieus.

Zou de funfactor de overhand krijgen, dan zou je de hele site moeten ombouwen / omdopen, omdat dan niet meer het beste, maar het meest gevatte antwoord gekozen zou gaan worden. Iets waar (hopelijk) op dit moment nog wel aardig de hand in wordt gehouden. Niet voor niets is ook de categorie raadsels afgeschaft, die eigenlijk niks aan de site toevoegde en eigenlijk alleen maar voor de leut was.

Voor de gebruikers is het wel prettig als een geintje op zijn tijd kan - en dan met name en bij voorkeur in de reacties - maar het moet beslist niet de boventoon gaan voeren Het is al lastig genoeg je als platform een beetje te onderscheiden. Sowieso is humor alleen maar leuk zolang het een bijzaak is die af en toe de kop opsteekt. Een site waar iedereen voortdurend krampachtig probeert zo leuk mogelijk te zijn, is HEEL erg snel de lol af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch is dat zo. Gelukkig is dat op GV nog absoluut niet het geval, maar ik ken wel degelijk dergelijke sites, waar de 'humor' steeds geforceerder wordt, en je eigenlijk al niks meer hoeft te schrijven dat niet een of andere dubbele bodem heeft. Dodelijk. Voor de site ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een chagrijnig lui, die minkukels.
Plus!
amc
13 jaar geleden
Marleen, ik geef je helemaal gelijk!+1
Ik leer ontzettend graag bij en deel ook graag de dingen die ik al geleerd heb ,dat kan ik hier dus allebei het is boeiend en het doet goed om eens je grijze hersenmassa in beweging te zetten ..?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel belangrijk een 8 zou ik zeggen, je steekt er altijd wat van op ook sociaal leer je veel

Toegevoegd na 1 minuut:
en voor de wetenschappelijke afdeling zoek je die categorie gewoon op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk houd ik erg van humor mits gepast.
Natuurlijk probeer ik de regels strikt te volgen
Maar niet alles leent zich voor humor.
Soms nodigd een vraag ook uit tot een stukje humor.
Eigelijk denk ik dat ieder gezond mens van nature wel weet wat wel en niet kan en mocht er eens iets fout gaan in de communicatie dan moet een excuus gemaakt en aanvaard kunnen worden want humor moet er zijn voor ieders lol, anders praten we meer over sarcasme.
Degene die daar toch nogmoeite mee heeft kan zich dan alsnog aan de regels vastklampen, want dan zit je altijd goed hoewel je niet de intentie moet hebben met humor om mensen te kwetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige vragen kan ik het niet laten om naast mijn antwoord toch nog even een leuke opmerking te plaatsen, of als ik het antwoord niet weet, een leuke reactie.

Ik lach me soms ook helemaal scheef om opmerkingen die andere mensen maken, en ik vind dat dat er gewoon bij hoort, laten we het leven vooral niet te serieus nemen. Het is leuk om dingen te leren, daarom zitten de meeste ook hier, maar dat kan toch ook met vleugje humor hier en daar?

Ik zeg: het is belangrijk! (en als je naar mijn naam kijkt kun je concluderen dat dat ook echt zo is)

Goeie vraag +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lol of gein bedoelt: Niet belangrijk.
Ik kan heus wel af en toe erg lachen om sommige opmerkingen bij reacties.
Maar om te lachen zijn er wel betere sites........

Ik vind de serieusheid van GV een verademing t.o.v. van veel kletsfora.