hoe maak je een woord actief zodat die naar een pagina verwijst?

hallo, ik wist niet echt hoe ik deze vraag moest stellen... maar als je op je website een woord wil "activeren" ( hiermee bedoel ik dat als je erop klikt dat je dan naar die pagina gaat. ( maar wel op dezelfde site)) bijvoorbeeld op de homepage dat als daar bijvoorbeeld het woord "eten" staat dat je dan niet in het menu op "eten" moet klikken maar dat je gewoon op dat woord klikt... als het te begrijpen valt wat ik bedoel, hoe krijg ik dit dan voor elkaar en is dit überhaupt mogelijk voor iemand zoals ik, die niet zo best is met computers...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat doe je met de volgende HTML code;
Home
home.html is de webpagina; "Home" is de tekst die op je webpagina verschijnt.
En dit alles natuurlijk verwerkt in het groter geheel van de website.